- A projekt azonosítószáma: GINOP Plusz-3.2.1-21
- A projekt címe: A munkavállalók és vállalatok alkalmazkodóképességének és termelékenységének javítása a munkaerő fejlesztésén keresztül
- Tervezett befejezési dátum: 2026. 01. 31.
- A támogatás összege: 7 434 240 Ft
A képzés elnevezése: Asszertív kommunikáció
A képzés célja (Asszertív kommunikáció): A képzési program célja, hogy a képzésben résztvevők fejlesszék asszertív készségeiket, képesek legyenek egyértelmű és hatékony kommunikációra, miközben képesek figyelembe venni a különböző személyiségekből fakadó sajátosságokat.
A képzés részletes bemutatása (Asszertív kommunikáció): A képzés során a résztvevők megismerkednek a különböző kommunikációs stílusokkal és csatornákkal, elsajátítják az asszertivitás alkalmazását és az asszertív konfliktuskezelés módszereit, valamint megértik, hogyan hat az asszertív kommunikáció a személyiségre. Emellett felismerik az írásbeli és szóbeli kommunikációs stílusok jellemzőit, és olyan kommunikációs technikákat tanulnak, amelyek támogatják a hatékony munkavégzést.
A képzés elnevezése: Együttműködés
A képzés célja (Együttműködés): A képzés célja, hogy a résztvevők egymással, vezetőjükkel és más területen dolgozókkal a munkavégzés során hatékonyan tudjanak együtt dolgozni.
A képzés részletes bemutatása (Együttműködés): A képzés során a résztvevők elsajátítják az együttműködési stratégiákat, megismerkednek az egyéni és csoportérdekek összehangolásának módjaival, valamint az egyén és a csoportnyomás szerepével és hatásaival. Foglalkoznak a csoportszerepekkel, a csoport működési folyamataival és azok befolyásolásának lehetőségeivel, továbbá a csoport irányításának és motiválásának eszközeivel. Képessé válnak felismerni az elvárható és nem elvárható viselkedési formákat, megértik a közös cél szerepét, az együttműködést gátló tényezőket, valamint a versengés és együttműködés eredményességre gyakorolt hatását. A résztvevők elsajátítják a tudatos csoportalakítás és az együttműködést növelő módszerek alkalmazásának gyakorlati módjait is.
A képzés elnevezése: Értékesítési tréning
A képzés célja (Értékesítési tréning): Az ügyfélismereti és kommunikációs készségek fejlesztése. A program segít rávilágítani a különböző kapcsolati játszmák buktatóira, valamint módszereket kínál a hatékony együttműködésre és a professzionális ügyfél- és panaszkezelésre. A képzés különlegessége, hogy ön- és emberismereti alapokra épül, és egyúttal érzelmi intelligenciát is fejleszt. Egy-egy panasz vagy nehéz helyzet igazán hatékonyan és konfliktusmentesen akkor kezelhető, ha tudjuk, kivel állunk szemben, melyek azok a momentumok, amiket a beszélgetés során mindenképpen kerülni kell, és melyek azok, amelyek mentén a reklamációk vagy kialakult nézeteltérések eredményesen, mindkét fél számára megnyugtató módon kezelhetőek. Ezért ennek a programnak szerves része az emberismeret, vagyis a velünk szemben álló, vagy a vonal másik végén lévő ügyfél karakterének felismerése. A program erősen gyakorlatorientált, melynek során a megszerzett új ismeretek beépülését szituációs és szimulációs szerepjátékok alkalmazásával és tréneri visszacsatolásokkal segítjük. Ezt a visszajelzések alapján résztvevőink igen hasznosnak tartják és nagyon szeretik.
A képzés részletes bemutatása (Értékesítési tréning): A képzés során a résztvevők közös gondolkodás keretében áttekintik saját értékesítési gyakorlatukat, megosztják, mire büszkék, és hol látnak fejlődési lehetőséget. Megismerkednek a legendás ügyfélkezelés alapjaival, valamint a külső és belső ügyfelek közötti különbségekkel. Elsajátítják, mikor és mitől érzi magát jól egy ügyfél, hogyan térképezhetők fel a valós igényei, és hogyan irányítható eredményesen egy beszélgetés. Megértik, mit jelent a gyakorlatban az, hogy „az ügyfél számára én vagyok a cég”. A résztvevők megtanulják felismerni a különböző ügyféltípusokat személyes megjelenés, viselkedés és kommunikáció alapján, valamint telefonos és írásbeli csatornák mentén is. Foglalkoznak azzal, hogy az egyes ügyféltípusok milyen elvárásokat támasztanak üzleti partnereikkel szemben, és hogyan kezelhetők hatékonyan a nehéz ügyfelek, illetve a kihívást jelentő helyzetek – személyre szabott módon. Végül tisztázzák, mit érdemes tenni, és mit célszerű elkerülni a hosszú távon is jó ügyfélkapcsolatok érdekében, kiemelve a követendő és kerülendő viselkedésmintákat.
A képzés elnevezése: Folyamatmenedzsment
A képzés célja (Folyamatmenedzsment): A képzés célja, hogy a képzésben résztvevők képesek legyenek a vállalat folyamatelvű megközelítésére, a tevékenységek logikus kapcsolódásának kialakítására, az átadási pontok felelősségeinek tisztázására, ezzel az átadások kockázatainak mérséklésére. A résztvevők képesek lesznek megkülönböztetni a folyamatok különböző szintjeit és annak megfelelően eljárni. A folyamatok teljes lefutásának egészben történő vizsgálata –elemzése, értékelése teszi lehetővé a hatékony működést és átláthatóságot.
A képzés részletes bemutatása (Folyamatmenedzsment): A képzés során a résztvevők megismerkednek a folyamatszemlélet alapfogalmaival, céljaival és a lehetséges módszerekkel, amelyek hozzájárulnak egy hatékony és átlátható szervezet működéséhez. Áttekintik a szervezeti folyamatok és a stratégia kapcsolatát, valamint a különböző folyamatszinteket. Elsajátítják a folyamatátalakítás lépéseit és eszközeit, az optimalizálás és átszervezés lehetőségeit, valamint a folyamatmodellezés- és elemzés technikáit. Képessé válnak a működő folyamatok értékelésére és megértik a folyamatorientált szervezet működésének alapelveit.
A képzés elnevezése: Kommunikáció és konfliktuskezelés
A képzés célja (Kommunikáció és konfliktuskezelés): A képzési program célja, hogy a képzésben résztvevők fejlesszék kommunikációs készségeiket, és megismerjék a konfliktuskezelési technikákat.
A képzés részletes bemutatása (Kommunikáció és konfliktuskezelés): A képzés során a résztvevők elmélyülnek a verbális és nonverbális kommunikáció sajátosságaiban, megismerkednek az egy- és kétirányú kommunikáció működésével, valamint a szervezeti és nyilvános kommunikáció eltérő jellemzőivel. Kiemelt figyelmet kap az empátia fejlesztése, a kommunikációs gátak felismerése és kezelése, valamint az aktív, értő figyelem gyakorlati alkalmazása. A résztvevők megtanulják felismerni és kezelni az információtorzulás jelenségét, megismerkednek az életpozíciók és viselkedésminták szerepével a kommunikációban, valamint elsajátítják a különböző konfliktuskezelési stílusokat és módszereket, amelyek hatékonyan alkalmazhatók a mindennapi munkahelyi helyzetekben is.
A képzés elnevezése: Projektmenedzsment
A képzés célja (Projektmenedzsment): A képzés célja, hogy a résztvevők megismerkedjenek a döntési mechanizmusokkal, képesek legyenek széles összefüggésekben gondolkodni, elsajátítsák a változás szükségességét felismerő szemléleteket, továbbá képesek legyenek átlátni és nyomon követni a rájuk bízott projektet az első lépéstől az utolsó simításokig, visszamérésig. A projektmenedzsmenti tudás alkalmazásával a minőségi és szakmai célok kevesebb időráfordítással és költséggel érhetők el. Komplexitást, nagyobb átláthatóságot tudunk elérni vele, jelentősen csökkenthetjük a felmerülő kockázatokat és fokozni tudjuk a motivációt is.
A képzés részletes bemutatása (Projektmenedzsment): A képzés során a résztvevők megismerkednek a projektmenedzsment alapfogalmaival, valamint a projektcélok helyes meghatározásának és a projekttervezés lépéseinek módszertanával. Áttekintik a projektfolyamatokat, a döntési mechanizmusokat és a projekt szervezeti kereteit, valamint különböző projektmenedzsment szemléleteket is elsajátítanak. A képzés kitér a projektek nyomon követésének eszközeire, beleértve a monitoring módszereit, a pénzügyi és szakmai projektkezelés gyakorlatait, valamint a kockázatkezelés és a problémamegoldás lépéseit. A résztvevők megtanulják, hogyan lehet hatékonyan reagálni a korrekciós igényekre, és hogyan végezhető el a projektek utólagos értékelése, visszamérése.
A képzés elnevezése: Stresszkezelés (reziliencia)
A képzés célja (Stresszkezelés (reziliencia)): A képzés célja, hogy a résztvevők megismerjék a munka során előforduló stresszhelyzetek kezelésének módjait, felismerjék a jeleit és megelőzzék a kiégési szindrómát. Ismerjenek meg hatékony eszközöket a munkatársak közötti konfliktusok feloldására, a munkatársak és ügyfelek közötti higgadt kommunikáció elősegítésére stresszes helyzetekben.
A képzés részletes bemutatása (Stresszkezelés (reziliencia)): A képzés során a résztvevők megismerkednek a stressz fogalmával, annak forrásaival (stresszorokkal), valamint a feladattal kapcsolatos stresszhatásokkal. Fejlesztik problémamegoldó képességüket, és elsajátítanak hatékony stresszkezelési technikákat. A képzés kitér arra is, hogyan hat a versengés és az együttműködés a stressz szintjére, illetve miként lehet ezek hatását tudatosan kezelni. A résztvevők emellett megismerkednek a reziliencia, azaz a lelki ellenálló képesség fejlesztésének lehetőségeivel, hogy eredményesebben tudják kezelni a mindennapi kihívásokat.
A képzés elnevezése: Személyiségfejlesztő képzés
A képzés célja (Személyiségfejlesztő képzés): A képzési program célja, hogy a résztvevők többek között fejlesszék személyiségük működését, magabiztosságukat, etikus magatartásukat.
A képzés részletes bemutatása (Személyiségfejlesztő képzés): A képzés során a résztvevők elmélyülnek a személyiség működésének alapjaiban, fejlesztik önismeretüket, hallgatási készségeiket és megismerkednek az etikus magatartás fontosságával a munkahelyi és emberi kapcsolatokban. Elsajátítanak különféle megoldási stratégiákat, moderációs technikákat, valamint megtanulják, hogyan készíthetnek saját fejlesztési tervet. A csapatmunka és az együttműködés gyakorlati aspektusai mellett a problémák megosztására, kezelésére és megoldására is hangsúlyt fektetünk. A résztvevők önbizalmának erősítésén túl foglalkozunk a magabiztos megjelenés hétköznapi technikáival is – beleértve az öltözködést, sminket és frizurát –, hogy teljes személyiségükkel tudatosan és hitelesen képviselhessék magukat különböző élethelyzetekben.
A képzés elnevezése: Vezetői kompetenciafejlesztés
A képzés célja (Vezetői kompetenciafejlesztés): A képzés célja, a vezetői eszköztár gyakorlati ismereteinek mélyítése, cégspecifikus helyzetekben a szükséges eszköz felismerése, a vezetői kompetencia tárház bővítése, tudatos vezetői döntések meghozatalához szükséges gyakorlati ismeretek elsajátítása.
A képzés részletes bemutatása (Vezetői kompetenciafejlesztés): A képzés során a résztvevők megismerkednek a különböző vezetői szerepekkel és stílusokkal, valamint a vezetés alapvető funkcióival. Fejlesztik vezetői kommunikációs készségeiket, különös hangsúlyt fektetve a hiteles, következetes és tudatos vezetői hozzáállás kialakítására. Elemzik a gyakori kommunikációs hibákat, és elsajátítják azok kiküszöbölésének módjait. A képzés során konfliktusfeloldó technikákat is tanulnak, továbbá megismerik a vezetői stressztényezőket és azok kezelésének lehetséges stratégiáit, ezzel támogatva a hatékony, kiegyensúlyozott vezetői működést.
GINOP Plusz-3.2.1-21 azonosító számú projektünkről további információ kérhető:
További információ kérhető:
Ertl Judit
Telefonszám: + 36 (22) 563 767
E-mail cím: