Ha szereted a változatos feladatokat, szeretsz csapatban és önállóan is dolgozni és a számok is érdekelnek, akkor téged várunk.
Feladatok
- Bejövő számlák ellenőrzése, nyilvántartása, könyvelése, hibás számlák kezelése
- Pénzügyi egyeztetések a beszállítókkal és a vevőkkel, riportok készítése
- Bankkivonatok rögzítése, bankok, pénztárak naprakész elkészítése
- Elhatárolások készítése
- Árfolyamkülönbözetek kalkulációja és könyvelése
- Analitikus nyilvántartások vezetése, egyeztetése a főkönyvi számlákkal, eltérések megállapítása és azok korrekciója
- Közreműködés a havi vállalatcsoporton belüli pénzügyi egyeztetésekben, kompenzáció készítése
- KSH jelentések és pénzügyi riportok készítése
- Tárgyi eszközök nyilvántartása
- Kapcsolattartás külsős partnerekkel
- Közreműködés a havi és az éves zárásokban, riportok és előrejelzések határidőre történő elkészítése
- Egyéb adminisztratív feladatok elvégzése (szerződések készítése, gépkocsi flotta nyilvántartása, biztosítási ügyek intézése
Elvárások
- Közép- vagy felsőfokú szakirányú végzettség
- Microsoft Office (Word, Excel, Outlook) felhasználói szintű ismerete
- Precíz, pontos és feladat centrikus hozzáállás
- Önálló, hatékony munkavégzésre
Előnyök
- Könyvelői és/vagy bérszámfejtési területen szerzett tapasztalat
- 1-2 éves irodai munkatapasztalat
- Mór vagy Mór környéki lakos
Amit kínálunk
- Stabil vállalati háttér
- Fiatalos, dinamikus csapat
- Cafetéria rendszer
- Mozgóbér rendszer
- Bejárás támogatás
Jelentkezés a meghirdetett pozícióra
"*" a kötelező mezőket jelöli